Bye Las Vegas, Hello Grand Canyon

9 augustus 2019 - Tusayan, Arizona, Verenigde Staten

In onze tijd, vanmorgen vroeg, vertrokken uit Las Vegas, gisterenavond op De Strip geweest....Tja, wat vind ik daar nu van? Het is groot, het is veel, maar super leuk om een keer te zien! Wij zaten met ons hotel aan Fremont Street, ga snachts naar de gokkasten....ze zitten vol, ga sochtends om 7.00 naar de gokkasten...ze zitten vol😳.....Gelukszoekers op zoek naar meer geld in hun portemonnee, ik weet het niet wat ik wel weet is dat ik niemand heb horen juichen!!! En wat ik niet wist is dat je eindeloos kan shoppen op De Strip, het is superleuk om te zien maar wel iets....kunstmatig voor mij gevoel! Maar de lichtjes savonds en een fontein show is magisch.

Vandaag richting de Grand Canyon via oude western dorpjes gereden......geweldig! Geen H&M's maar indianenshopjes en route 66 shopjes......te leuk gewoon! Of een oudere man met baard en gitaar die zit te zingen in zijn oude truck!

Grand Canyon, je komt aanrijden met een hert op zn gemak langs de weg.....wat een prachtig natuurgeweld, ook weer sprakeloos van, hoe is het in godsnaam ontstaan...? Nobody knows......de zonsondergang gezien, dan zie je de 'stenen' rood worden....it is amazing!

Kortom....weer een dag achter de rug voor in de boeken, nog niks 'niet mooi' gezien.

We zien alle uitersten aan deze kant van de wereld...moderne stad met een eigen karakter naar een gokcity, naar woestijn, naar bos met naaldbomen, naar een natuurgeweld van ongekende hoogte!

Liefs, de Noordermeertjes! X

1. Aart:
    9 augustus 2019
    Fantastisch,ben zó blij om jullie viertjes zó te zien genieten!!Ga zo door.
  2. Oma:
    Heel mooi geweldig 😍
  3. Karen Noordermeer:
    9 augustus 2019
    Bedankt weer voor jullie update. Wat hebben jullie een gave tijd in het land van uitersten. #keepingmemories #vooralblijvengenieten
  4. Ben en Hermeen.:
    9 augustus 2019
    Het doet me denken aan onze canada reis,als je spreekt van twee uitersten is dit het wel.Gelukkig hebben julli de foto,s nog. Ma en pa.