Laatste paar dagen

27 augustus 2019 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Het is Maandagavond 26 Augustus, we zitten in Disney en wachten tot de favoriete attractie van Jesse weer open gaat. Het is alweer een week geleden dat ik wat geschreven heb, we zijn heel de Highway 1 afgereden, nou ja bijna, op den duur werd het toch wel wat saai en langzaam, dus de snelweg gepakt richting L.A. Het is prachtig daar, ene kant de bergen andere kant de zee, walvissen gespot in de verte, dolfijnen gespot in Pismo Beach, surfers aan het werk gezien en de lekkerste donut op van ons hele leven! Toen kwamen we op Woensdag via Malibu, L.A. binnen waar moet je kijken, groot en druk😱. Eerst naar Rodeo Drive....om te koekeloeren🤣 dat ligt in het verlengde van Beverly Hills, huizen om te kwijlen!!! Toen naar ons hotel en daarna toen het donker was naar Griffith Observatory, L.A. aan je voeten wat een megastad. Nadeel van L.A. is dat het allemaal uitelkaar ligt, Donderdag eerst naar de begraafaats van Glendale geweest, waar onder andere Michael Jackson begraven ligt, daar kun je niet bijkomen maar wel indrukwekkend zo'n Amerikaanse grote begraafplaats, waar je met de auto doorheen kan rijden, toen was Downtown L.A. aan de beurt, de hoge gebouwen en 3 helikopters boven je hoofd, maar dat is volkomen normaal hier! Toen was Anaheim aan de beurt, 5 dagen een studio tot onze beschikking, en iedereen een eigen bed. Heerlijk de ruimte en een balkon. Vrijdag...Disney dag, ik ben natuurlijk heel objectief....not! Ik word weer kind in die parken, Genoten hebben we! Toch weer nieuw en heel anders, Zaterdag was een shopdag.....Outlett en The Grove gedaan, leuk maar dure merken, waar de mensen hier hun kleding vandaan halen voor een normaal budget....geen idee! Savonds naar Hollywood Boulevard met de welbekende sterren op de grond.....niks aan en voelde me daar niet op mijn gemak qua mensen wat daar liep. Nee dat viel enorm tegen! Zondag...beachdag aan Venice Beach met in de avond Santa Monica pier, machtig mooi en vooral met de zonsondergang, alle soorten kleuren van de zon gezien, deze dag maakte Hollywood Boulevard weer goed. En dan deze dag, de laatste dag naar Disney en dan het andere park...Disney California Adventure, we dachtten dat het niet veel was, maar het is een geweldig leuk park, met Jesse en Luca hun favoriete attractie's, Radiator Springs Racers en Incrediecoaster🤪. Ik ben er in geweest, godsamme....een lange, harde rollercoaster, kijk eens op YouTube! Cars is op dit moment dicht, favo van Jesse en ons allemaal, zo leuk. We gaan zo naar de show'World of Color' ben benieuwd, de shows in het andere park waren super gaaf! Morgen onze laatste dagen doorbrengen in San Diego, nog 3 nachtjes en dan is het echt voorbij, op naar ons kikkerlandje, op naar de familie, op naar Suusje.....we kunnen nu al terugkijken op een fantastische reis met alleen maar hoogtepunten, we love the USA, we kunnen niks negatiefs verzinnen, mensen zijn vriendelijk, klimaat af en toe to hot, heel divers deze kant van de USA! We hebben met elkaar en van elkaar genoten, dit neemt niemand ons nog af. Tot in Nederland!

Liefs, de Noordermeertjes X

Hoi hoi! Jesse hier. Wat een fantastisch land en wat een geweldige tijd hebben we hier gehad! Mijn hoogtepunt was toch echt San Fransisco. New York was echt heel gaaf alleen voor mij iets té druk en San Fransisco had voor mij alles wat New York had maar minder druk en een heerlijk temperatuur. Naast dat staat Disney op een nummer 2! Wat geweldig leuk en mooi. Radiator Springs van Cars is hier helemaal nagemaakt en gezien dat mijn jeugd is, is het voor mij echt ongelofelijk! Het spijt me Opa's, Oma's, Karen, Suusje, en mijn PlayStation maar ik wil nooit meer terug naar Nederland! Maar aan al het leuks komt helaas ook een einde. We gaan met een geweldig, maar toch verdrietig gevoel naar huis.

Veel liefs!

Jesse

1. Ben en Hermeen.:
    27 augustus 2019
    Wakker worden met dit verhaal GEWELDIG,liefs van ons Ben en Hermeen.
  2. Oma:
    27 augustus 2019
    Geweldige ervaringen hebben jullie. Zal het reisverslag missen. Maar wel blij als jullie weer thuis zijn. Liefs Oma.
  3. Aart:
    27 augustus 2019
    Door deze verhalen zijn we er toch een beetje bij!Wat een voorrecht dat jullie hiervan inderdaad,met elkaar én van elkaar hebben mogen genieten!Dit gaat jullie familiegeschiedenis boeken in.
  4. Karen Noordermeer:
    27 augustus 2019
    Bedankt voor weer een heerlijk verhaal bij het opstaan. Wat maken jullie toch allemaal mee 😍. Dolfijnen gezien dat staat op mijn bucketlist, jaloeeers 😉. Op naar SAN Diego ben benieuwd hoe dat is. En dan, gelukkig voor ons en suus, weer fijn naar huis. Ik zal de verwarming vast uit zetten 🤣.
    En Jesse .... je PlayStation is met de noorderzon vertrokken vond je opmerking niet gepast 😉
    Zonder dollen have fun.