The eagle has landed

2 augustus 2019 - New York City, Verenigde Staten

We zijn er!!!!! Na een beroerde vlucht van Amsterdam naar Londen en een prima vlucht van Londen naar New York, zijn we plaatselijke tijd, nu dus 14.55 in the big apple! Vlucht prima, douane prima, taxichauffeur......laat ik zeggen dat ik blij ben dat hij ons niet vloog! Als je vooral Jesse stil wilt krijgen....go to New York, wat was hij onder de indruk. En wij ook, city die we alleen kennen van t.v. van films van serie's.....Wauw! Vliegen was goed georganiseerd, prima gedaan door BA!!! Wordt het mijn hobby? Nee, zeker niet! Maar ik vind het niet te beseffen dat we vanochtend nog in Zwijndrecht waren.....is toch niet normaal? Ik heb gelopen in het vliegtuig, geplast, meegezongen, gehuild ( van de film 'A star is born'🤪, hij pleegt weer zelfmoord). We gaan nu even douchen en tukkie doen, daarna lopen we naar Time Square, ligt hier om de hoek, om wat te eten. Morgen hoppen we de bus op en gaan we de ferry op voor het vrijheidsbeeld.

Liefs, de Noordermeertjes! X

1. Karen Noordermeer:
    2 augustus 2019
    Oh wat lijkt me dat gaaf. Al wordt het niet je hobby het is toch super dat je zo snel in een andere wereld bent. Trouwens ik vindt het top dat je het toch maar even hebt gedaan 🤛👏. Geniet ervan
  2. Aart:
    2 augustus 2019
    Eerlijk??Ik ben het nooit,maar nu ben ik toch wel,een beetje, jaloers op jullie!!In de hoede zin van het woord hè!Uiteraard.
    Geniet ervan met zn viertjes.
  3. Ben en Hermeen.:
    3 augustus 2019